Logowanie  |  Zarejestruj się   |  Kontakt  Produkty w koszyku: 0.

Wobeline

Sposób dostawy

Cena dostawy

Cena dostawy pokazuje się po włożeniu towarów do koszyka a przed potwierdzeniem zamówienia.

Cena dostawy dla artykułów dekoracyjnych:
 

14,90 zł z Vat dla zamówień opłaconych przelewem tradycyjnym lub on-line, kartą kredytową/ płatniczą, na raty, bonem

19,90 zł z Vat dla zamówień płatnych gotówką przy odbiorze u kuriera

0 zł z Vat dla zamówień o wartości powyżej 300 zł, bez względu na wybraną metodę płatności
 

Cena dostawy dla mebli
 

od 40 zł z Vat dla zamówień opłaconych przelewem tradycyjnym lub on-line, kartą kredytową/ płatniczą, na raty, bonem

od 50 zł z Vat dla zamówień płatnych gotówką przy odbiorze u kuriera
 

Maksymalny koszt dostawy mebli dla wszystkich form płatności to 300 zł z Vat

Uwaga! Cena dostawy mebli zależy od wielkości, wagi produktu i formy dostawy i pokazuje się po włożeniu towarów do koszyka a przed potwierdzeniem zamówienia.
 

Czas dostawy
 

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej w ciągu maksymalnie 48 godzin roboczych. Realizacja zamówienia w Sklepie wynosi maksymalnie 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku zamówień płatnych gotówką u kuriera) lub od daty zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy (w przypadku zapłaty za Towary inną metodą określoną w Regulaminie). Za zgodą Klienta zamówienie może zostać zrealizowane w innym uzgodnionym wcześniej z Klientem terminie. Do czasu realizacji zamówienia przez Sklep należy dodać czas przewoźnika podany powyżej.
 

Towary oznaczone "towar na zamówienie" dostarczane są w terminie uzgodnionym telefonicznie z klientem. W zależności od dostępności towaru lub czasu jego wykonania, czas oczekiwania może wahać się od 1 do kilku tygodni.
 

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzczpospolitej Polskiej
 

Dostawa przesyłek odbywa się w godzinach od 8 do 16 dlatego jako miejsce doręczenia prosimy podać adres pod którym spędzają Państwo większą część dnia , np. miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy! ).Przesyłki dostarczane są od pn do pt. Zgodnie z regulaminem firmy kurierskiej kurierzy nie są zobowiązani do
wnoszenia paczek wielkogabarytowych do domu klienta oraz powiadamiania telefonicznego klienta o godzinie wizyty.
 

Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo mailowo numer jej nadania, co umożliwi Państwu jej śledzenie na stronie przewoźnika. W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego. Jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki - prosimy o kontakt z naszą firmą
 

Przed odebraniem przesyłki od kuriera prosimy sprawdzić czy nie nosi ona śladów mechanicznego uszkodzenia. Jeśli opakowanie jest w jakikolwiek sposób naruszone prosze otworzyć paczkę przy kurierze a jeśli zawartość jest uszkodzona spisać protokół szkody, który prosimy dołączyć do reklamacji. Ułatwicie nam Państwo w ten sposób ubieganie się o odszkodowanie od firmy kurierskiej.

Newsletter
  
         Masz pytania? Zadzwoń 509 845 021 lub

Dlaczego WOBEline

o firmie nagrody BLOG
2016 © WOBELINE / Wszystkie prawa zastrzeżone.


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w przeglądarce.