Logowanie  |  Zarejestruj się   |  Kontakt  Produkty w koszyku: 0.

Wobeline

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Pomimo znikomej ilości reklamacji które do nas trafiają chcemy Państwa zapewnić, że każda z nich  rozpatrywana jest natychmiastowo. W naszym interesie jest aby proces reklamacji zamknąć jak najszybciej. Jesteśmy tu dla Państwa i to Wasze zadowolenie jest dla nas najważniejsze.

Reklamacje można składać mailowo na adres bok@wobeline.pl bądż telefonicznie pod numerem +48 792238380 lub +48 509845021 od pn do pt w godzinach 9 do 17.

Więcej informacji nt reklamacji znajdą Państwo w naszym Regulaminie

 

Odstąpienie od umowy

Klient, który zawarł Umowę ze Sprzedawcą, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania mu Towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy który udostępniamy na naszej stronie, jednak nie jest to obowiązkowe.

Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
 

W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na swój koszt na adres : Wobeline Sp. z o.o. , ul. Dębowa 18,55-040 Tynic Mały

Więcej informacji nt odstąpienia od umowy znajdą Państwoi w naszym Regulaminie
 

Pobierz plik odstąpienie od umowy

 

 

Newsletter
  
         Masz pytania? Zadzwoń 509 845 021 lub

Dlaczego WOBEline

o firmie nagrody BLOG
2016 © WOBELINE / Wszystkie prawa zastrzeżone.


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w przeglądarce.